Bądź na bierząco - RSS

Mobile + Print + e-commerce czyli stereo.pl + SaveUp + Magazyn Film

Styczeń 13th, 2012 Kategoria reklama

Po długim niebycie blogowym, samochwalenie się będzie, bo koncept fajny i zadowolony z niego jestem bardzo.

Pieśń przyszłości to coś takiego: myślę sobie, że chciałbym mieć książkę X. I w tym momencie downloaduje się ona bezpośrednio do mojego mózgu/czytnika/pada czy co tam w tej przyszłości służyć będzie nam do przyswajania informacji. Jeśli jestem anachroniczny i lubię zapach i dotyk papieru wychodzi sobie ona automatycznie z mojej podręcznej maszyny drukującej (btw. ciekawe, co by było, gdybym pomyślał o pieniądzach ;)).

Nie żyjemy na szczęście jeszcze w takich strasznych czasach, więc radzić sobie trzeba inaczej. Dzisiaj może być tak: idę ulicą, widzę obrazek przedstawiający okładeczkę wymarzonej książki – cykam sobie komóreczką i za 2 dni kurier stuka do mych drzwi.

W styczniu 2012 pojawia się na ekranach kin kolejna iteracja – tym razem amerykańska – filmu na podstawie jednego z moich ulubionych skandynawskich autorów, Larssona:  Dziewczyna z Tatuażem. Jak to w życiu bywa – w pewien sposób przypadkiem nawinął się SaveUp i pomysł: zróbmy razem reklamę dla stereo.pl. Ale jak, okładka książki w reklamie, potem fotka i do sklepu? Bez sensu. Może coś ciekawiej: trzeba zrobić historię.

Potem poszło już z górki:
a) dzięki kontaktom z magazynem Film, udało się ustalić odpowiednio wcześniej – co będzie tematem numeru i jak będzie wyglądać okładka:

b) z SaveUp dogadać, że jej zeskanowanie spowoduje lądowanie na odpowiedniej ofercie. Izzy-fizzy, pis of kejk:

Fotgrafujemy, kupujemy, kurier przywozi i można czytać.

A tak oficjalniej wygląda info na ten temat: http://www.saveup.pl/2012/01/11/nietypowa-kampania-promocyjna-marki-stereo-pl-we-wspolpracy-z-saveup/

Co w tym jest imo najfajniejszego? Idziemy z printu przez mobile do e-commercu. Dla mnie ciekawa synergia. Ot, i tyle.

Napisz Komentarz